Kali ni orang nk tulis pasal hati hehe. Semalam was the first time I meet him since our last date at johor. That was 3 months ago. Lama wooo! I really didnt expect we could still be in touch everyday though. I mean we could SMSing, calling and missing like everytime. Like a couple I guess! Well, the first moment I saw him last night I was so nervous,speechless and of course a little bit shy. Hello, I didnt get a chance to see him in 3 months ok. Bagi la chance orang nk malu2 jap! Tapi kn agak segan nk naek kete dia since dia pakai kete mama dia and not his. It was BMW kott! Hello, tu bukan taraf I ok nk naek kete mewah cmtu. Segan! Macam2 maen dalam otak ni. Adoooi! Asal la boleh tersuka kt anak orang kaya. Dia sgt2 x setaraf ngn sy ohh. Klu boleh kn orang nk sgt lupa the fact that he is rich tp how? Hurmm kaya salah, susah pon salah. How? Eh eh bsyukur amirah, bsyukur! Alhamdulliah. asal kn dia betol2 suka kau and tak amek kesempatan kt ko pon da kira ok mira! Alhamdulliah alhamdulliah. At least ada la jugak org nk suka kau mira. Tapi kn after what u've been through ngn mie dulu, berani plak kau nk gamble love kau kt orang lg. Hurmm tak serik2 dilukakan! Ishh sapa kata x serikk haaa? Takott woo. Sangat fobia! Td pon masa meor rampas fon dr orang pon orang da hurt oh. Maybe sbb tringat kes mie dulu kott. Ishh sensitipp! Pape pon orang tau meor betol suka orang. Once again, lets go wih the flow! Mwahhhh!
Saturday, September 17, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment